Kasjopeja
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 17:12, 02 Cze 2009 Temat postu: Kimbo-czyli jak mu dokopac!! :) by Szybkobierzek |
|
|
Witam serdecznie. Opracowałem 100% skuteczność w zwalczaniu takiego dziada jakim jest kimbo ;p zapewne wielu ludzi na nim poległo. Dam obrazek i drobny opis. Oczywiście opis jest dostosowany do mnie ale każdy na to miejsce gdzie moja postać może dodać jakiegoś kumpla, który spełni rolę podobną do mojej postaci. więc zaczynam:
Jest to opis dotyczący walki na agi/int. A więc zaczynam.
1. Zabijamy wszystko poza kimbo, nie można go uderzyć nawet przypadkiem i nie może stanąć na glyphu od ślimaka bo zaraz będzie pozamiatane ;p
2. Ustawiamy sumona jak na obrazku i staramy się dostosować ustawieniem do przedstawionego wyżej.
3. Teraz opiszę każdą postać i jaką sprawuje funkcję:
- w miejscu prostaka może stać każdy, mniej lub bardziej przydatny, oczywiście postać na inta lub agi najlepiej by pasowała gdyż zadaje obrażenia
- w miejscu Aringorna mile widziany jakikolwiek iop - jego zadanie to dosuwanie sumona na jego wcześniejsze stanowisko - mianowicie po zaatakowaniu kimbo sumon uruchamia deathglypha, pola bezpieczne to przylegające do niego w chwili postawienia pułapki, wtedy sumon przemieszcza się o pole w dół lub w prawo, w kolejce iopa to jump + intimidation co powoduje powrót sumona na swoje miejsce, wracamy iopem na wcześniejsze miejsce.
- Szybkobierzek (jakakolwiek postać mile widziana agi/int) to oczywiście obrażenia zadawane kimbo na doległość - dobrze spisuje sie w tej strategi cra agi lub int, czasem dosuwa sumona przy pomocy retreawa do wcześniejszego stanowiska.
- miejsce eni to oczywiście miejsce eni - leczy innych, bije kimbo jeśli jest blisko i w miarę możliwości przesuwa kimbo na glyph, gdyż by kimbo mógł zatracić odporności wymagane jest jego uderzenie a po uruchomieniu glypha przesunięcie na niego zarówno sumona jak i kimbo. Wtedy kimbo traci rezisty.
- Miejsce Thirstiego na rysunku miło by zastąpić jakiś sacrierem i go zbostować. Ma z tam tąd dobre pole manewru zarówno z moon hammera jak i przyciągnąć kimbo i połaskotać daggerem ^^
- pola fata, kido i kafar to oczywiście reszta ludzi, mile widziani na inta z bogeyem w ręku lub jakaś dodatkowa eni bo jedna eni na kimbo to trochę za mało. Mile też widziana jakać feca bo immu i truce uratuje życie w ciężkich chwilach. No i ci ludzie leją kimbo od inta i agi ile mogą ;p
Teraz resztą opowieści:
Kimbo podczas ataku przesuwa o 2 pola - należy później wrócić na swoje miejsce. Miejsca są tak dobrane, że nie ma możliwości, że kimbo was popchnie, uderzycie o ściankę i zginiecie marnie na glyphu. Zadaniem eni jest leczyć, reszta bije, iop zajmuje się sumonem, ważne jest by kimbo róznież znalazł się na glyphu, tu też w tej kwestii spisze się iop lub jakakolwiek eni popychając go chyba, że sam stanie na glyphu. No i oczywiście lejemy kimbo aż padnie ;p Jakieś pytania? z chęciom odpowiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|